10 mei werd de Grand Prix Magnus Leidsche Rijn gehouden en er deden flink wat clubgenoten mee.
Louai deed in de 2de groep mee en haalde daar 2 uit 5.
Nikita haalde 3 punten in groep 3, goed voor een derde plaats.
Sriharithra won groep 6 met 5,5 uit 7.
Aalia en Nael speelden in groep 9. Aalia scoorde 5 punten, goed voor de 2de plek. Nael haalde 1 punt.
Artem haalde 2 punten in groep 10.
Lohith haalde 3,5 punt in groep 11.
Kavish en Nitesh speelden in groep 13, Kavish won de groep met 6 punten, Nitesh werd 3de met 4,5 punt.
Eiden en Reyansh M. speelden in groep 14. Eiden won de groep met 5,5 punt en Reyansh werd 4de met 4 punten.
Satvik haalde 1 punt in groep 15.
Aanya werd 3de in groep 18 met 5 punten.
Anvesha werd 3de in groep 19 met 4 punten.
Ranak haalde 3 punten in groep 20.
Ava werd 3de in groep 24 met 4,5 punt.
Lokesh haalde 1 punt in groep 25.
Ryan en Ahaan speelden in groep 26. Ryan won de groep met 6 punten, Ahaan werd met 5 punten 3de.
Adhirooban werd 3de in groep 32 met 5,5 punt.
Voor de eindstand in alle groepen zie https://schaken.ledigerf.net/sgsgp/current/
